Heb je kinderkleding besteld op een kledingparty of Tom-Du Specials online, maar ben je niet helemaal tevreden? Je hebt 14 dagen om de artikelen te retourneren of ruilen.

GARANTIE

Tom-Du garandeert dat je voor alle geretourneerde artikelen je geld terug krijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit betekent dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen mogen zijn. Ook horen alle labels of etiketten nog aan/op het artikel te zitten. Heb je verzendkosten betaald? Helaas worden deze niet terug betaald.

Tom-Du heeft een vrije werkwijze en gaat heel serieus met deze klachten om. Heb je een klacht en wil je het artikel daarom retourneren of ruilen? Dan vergoedingen wij ook de verzendkosten. Neem contact op met ons via:
Telefoonnummer: 0294 – 239 800 (ma t/m vrij 09.00 – 12.00 uur)
E-mail: ruil@tomdu.nl.

ZO RETOURNEER OF RUIL JE EEN ARTIKEL

Er zijn twee mogelijkheden om een artikel te retourneren of ruilen. Doe dit wel binnen 14 dagen. Controleer of het label nog aan het artikel zit en/of het kledingstuk nog in originele staat is.

TERUGSTUREN VIA DE SHOPADVISOR

Wanneer je een artikel hebt gekocht op een kledingparty en er achteraf toch niet zo blij mee bent, dan mag je deze teruggeven aan de shopadvisor en regelt zij de retour.

ZELF TERUGSTUREN

Heb je geen shopadvisor of heb je de artikelen online gekocht? Dan kun je deze ook zelf terugsturen. De verzendkosten zijn dan wel voor eigen rekening. Wil je weten wat de kosten zijn van een pakket opsturen? Kijk dan op www.postnl.nl. Vergeet niet om het retourformulier mee te sturen, deze kun je hier downloaden.

GELD TERUG

Het volledige aankoopbedrag krijg je terug als je artikelen terugstuurt. De verzendkosten worden niet vergoed. Heb je artikelen per post teruggestuurd? Dan wordt het bedrag binnen 30 dagen verrekend of uitbetaald. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt om de artikelen mee te betalen.

Wat vinden mensen van Tom-Du?

© 2018 tom-du.nl   |   Ontwikkeld door Wefabric